Nawigacja
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :





Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP


Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
![]() |
38,957 |
![]() |
21,818 |
![]() |
20,786 |
![]() |
18,864 |
![]() |
18,663 |
![]() |
17,678 |
![]() |
17,376 |
![]() |
15,260 |
![]() |
14,907 |
Najchętniej pobierane
![]() |
5530 |
![]() |
4490 |
![]() |
3538 |
![]() |
3119 |
![]() |
3059 |
![]() |
2910 |
![]() |
2619 |
![]() |
2556 |
![]() |
2547 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
Nawigacja
Dealer na obiad
A może chodziło o sprawdzenie, jaki jest wpływ spaceruj?cego po hali dealera na wydajno?ć pracy? Taka praktyka z cał? pewno?ci? nie powinna mieć miejsca i nie może być na ni? zgody. W przeciwnym wypadku grozi nam bowiem wprowadzenie całego systemu motywacyjnego „na dealera”. Wówczas, gdy – przykładowo – produkcja spadnie poniżej założonego pułapu czekać nas będ? dwie dealerskie wizyty w tygodniu, a jak kontrola jako?ci zaalarmuje o większej liczbie usterek, to trzy wycieczki w porze obiadowej. Oczywi?cie jeszcze gorszym rozwi?zaniem jest podporz?dkowanie przerw w pracy kaprysom techniki, czyli awariom na ta?mie. Wprawdzie dla firmy poł?czenie czasu, gdy regeneruje się linia produkcyjna (przy pomocy ekipy technicznej) i pracownicy (kanapkami), może wydawać się interesuj?c?, jednak grozi sporym bałaganem logistycznym. Czy bowiem (i kiedy) będ? przerwy w dniach, gdy ta?ma, ani żaden z robotów akurat nie zechc? się zepsuć? Albo dla odmiany będzie stawać co chwila? I kto będzie ponosił koszty leczenia gastrologicznego pracowników, którzy nieregularne posiłki przepłac? wrzodami na żoł?dku i dwunastnicy lub otyło?ci?. Je?li ta ostatnia przypadło?ć dotknie ładniejsz? czę?ć załogi, to może dodatkowo skończyć seri? procesów o odszkodowanie. A mocno sfeminizowane s?dy nie musz? być wyrozumiałe dla „twórczych” pomysłów speców od „zarz?dzania zasobami ludzkimi”. Zwłaszcza, jak przedstawicielki Temidy same miewaj? problem z wbiciem się w ubiegłoroczny strój k?pielowy na kilka dni przed wakacjami lub dokładnie licz? kalorie, kilogramy oraz centymetry tu i ówdzie.
Jednak nie potencjalne problemy z nadwag?, ani niebezpieczeństwo (w sumie niewielkie), że głodni pracownicy zaczn? obgryzać czę?ci wyposażenia montowanych aut był w całej sprawie najważniejszy, ale podej?cie do załogi. Zamiast dobrze zaplanować wizytę dealerów, skutki ewentualnych niedoróbek czasowych przerzucono na pracowników, zmieniaj?c im godziny regulaminowej przerwy. Bo tak było najłatwiej, a narzekania głodnych za biurkiem nie było słychać. Zło?liwy okazał się tylko los i po spóĽnionej przerwie awaria zatrzymała ta?mę... Mr Solidarek
Poleć ten artykuł | |
Podziel się z innymi: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|