Nawigacja
+ Artykuły :
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
+ Linki :



- Europejskie Forum Pracowników
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Akty prawne
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :





Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP
18.188.195.92


Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
![]() |
38,957 |
![]() |
21,818 |
![]() |
20,786 |
![]() |
18,864 |
![]() |
18,663 |
![]() |
17,678 |
![]() |
17,374 |
![]() |
15,260 |
![]() |
14,907 |
Najchętniej pobierane
![]() |
5530 |
![]() |
4490 |
![]() |
3538 |
![]() |
3119 |
![]() |
3059 |
![]() |
2910 |
![]() |
2619 |
![]() |
2556 |
![]() |
2547 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
KONIECZNA WSPÓLNA STRATEGIA
Kwestia zapewnienia w 2012 odpowiedniego poziomu produkcji dla GMMP dominowała podczas ubiegłotygodniowej (7-8 września 2011) wizyty Klausa Franza, przewodniczącego Europejskiej Forum Pracowników (EEF) Opel/Vauxhall w naszym zakładzie. Była ona związana z sierpniowym pismem Solidarności GMMP i wnioskiem zapewniania w przyszłym roku wolumenu produkcji dla GMMP na poziomie nie mniejszym niż 180 tys. samochodów.
Podczas serii spotkań z międzyzakładową Solidarnością Klaus Franz podkreślał, że zakład w Gliwicach jest mocno powiązany z Rüsselscheim i Ellesmer Port i dlatego konieczne jest wypracowanie wspólnej strategii, która pozwoli w 2012 wygospodarować dla GMMP dodatkowy wolumen produkcji, aby nie doszło do konieczności ograniczenia zatrudnienia.

Jednocześnie taka wspólna strategia powinna zapewniać stabilne perspektywy produkcyjne w dłuższej, kilkuletniej perspektywie. Dlatego też rozmawiano również o produkcji Astry NG nowej generacji (Astra V), której produkcja jest wstępnie planowana na 2015, a jedną z jej lokalizacji mają być Gliwice. Poruszano także kwestię produkcji Insigni nowej generacji. Klaus Franz liczy na wsparcie polskich związkowców w staraniach, aby cała produkcja tego modelu była ulokowana w Rüsselscheim. W tej ostatniej sprawie Solidarność potwierdziła swój sprzeciw wobec planów przenoszenia (alokacji) produkcji poza Europę. Opel/Vauxhall w pierwszej kolejności powinien wykorzystywać moce produkcyjne naszych zakładów.
Wynikiem gliwickich rozmów z szefem EEF Opel/Vauxhall było ustalenie wspólnej strategii działania w przedstawionych przez Klausa Franz’a sprawach i problemach będących przedmiotem debaty na najbliższym (26 września 2011) posiedzeniu EEF Opel/Vauxhall. Jako, że podobne związkowe konsultacje zaplanowane są także w Ellesmer Port, szczegółowe przedstawienie propozycji podziału produkcji będzie możliwe dopiero po wrześniowym spotkaniu EEF Opel/Vauxhall.
Podczas wizyty w Gliwicach Klaus Franz spotkał się również z pracownikami naszego zakładu na poszczególnych wydziałach. Chętnie odpowiadał na wszystkie pytania dotyczące przewidywanej wielkości produkcji GMMP, rozwiewając wiele wątpliwości, a przy okazji dementując kilka plotek.
Podczas serii spotkań z międzyzakładową Solidarnością Klaus Franz podkreślał, że zakład w Gliwicach jest mocno powiązany z Rüsselscheim i Ellesmer Port i dlatego konieczne jest wypracowanie wspólnej strategii, która pozwoli w 2012 wygospodarować dla GMMP dodatkowy wolumen produkcji, aby nie doszło do konieczności ograniczenia zatrudnienia.

Jednocześnie taka wspólna strategia powinna zapewniać stabilne perspektywy produkcyjne w dłuższej, kilkuletniej perspektywie. Dlatego też rozmawiano również o produkcji Astry NG nowej generacji (Astra V), której produkcja jest wstępnie planowana na 2015, a jedną z jej lokalizacji mają być Gliwice. Poruszano także kwestię produkcji Insigni nowej generacji. Klaus Franz liczy na wsparcie polskich związkowców w staraniach, aby cała produkcja tego modelu była ulokowana w Rüsselscheim. W tej ostatniej sprawie Solidarność potwierdziła swój sprzeciw wobec planów przenoszenia (alokacji) produkcji poza Europę. Opel/Vauxhall w pierwszej kolejności powinien wykorzystywać moce produkcyjne naszych zakładów.
Wynikiem gliwickich rozmów z szefem EEF Opel/Vauxhall było ustalenie wspólnej strategii działania w przedstawionych przez Klausa Franz’a sprawach i problemach będących przedmiotem debaty na najbliższym (26 września 2011) posiedzeniu EEF Opel/Vauxhall. Jako, że podobne związkowe konsultacje zaplanowane są także w Ellesmer Port, szczegółowe przedstawienie propozycji podziału produkcji będzie możliwe dopiero po wrześniowym spotkaniu EEF Opel/Vauxhall.
Podczas wizyty w Gliwicach Klaus Franz spotkał się również z pracownikami naszego zakładu na poszczególnych wydziałach. Chętnie odpowiadał na wszystkie pytania dotyczące przewidywanej wielkości produkcji GMMP, rozwiewając wiele wątpliwości, a przy okazji dementując kilka plotek.
Poleć tego news'a | |
Podziel się z innymi: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|