Nawigacja
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :





Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP


Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
![]() |
38,957 |
![]() |
21,818 |
![]() |
20,786 |
![]() |
18,864 |
![]() |
18,663 |
![]() |
17,678 |
![]() |
17,376 |
![]() |
15,260 |
![]() |
14,907 |
Najchętniej pobierane
![]() |
5530 |
![]() |
4490 |
![]() |
3538 |
![]() |
3119 |
![]() |
3059 |
![]() |
2910 |
![]() |
2619 |
![]() |
2556 |
![]() |
2547 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
NADCHODZI TRUDNY ROK
Plany produkcyjne na najbliższe lata oraz obecna sytuacja Opla/Vauxhall były głównymi tematami kolejnego spotkania Europejskiej Rady Pracowników (EEF), które odbyło się 29-30 listopada 2011 w Rüsselsheim.
Jako bardzo trudną ocenił sytuację na europejskim rynku motoryzacyjnym Karl-Friedrich Stracke, prezes Opel/Vauxhall. Prognozy sprzedaży na przyszły rok powodują, że będziemy musieli w 2012 działać w trudnych warunkach, wynikających głównie z nadmiaru mocy produkcyjnych oraz dużej presji cenowej.
Najtrudniejsza sytuacja jest obecnie w Saragossie oraz u nas w Gliwicach. Plany produkcyjne na przyszły rok dla GMMP zakładają ok. 151 tys. samochodów, a to jest niestety za mało dla zapewnienia pracy wszystkim pracownikom GMMP oraz Adecco/Work Service. Dlatego z determinacją na forum europejskim walczymy o każdy samochód, który mógłby być produkowany w Gliwicach. Przekonujemy przedstawicieli pracowników z innych krajów do zgody na przesunięcie dodatkowej (ponad wynikającą z MoU) części produkcji Astry IV 5DR z Rüsselsheim do Gliwic. Jesteśmy przekonani, że jest to możliwe, ale Zarząd GME musi spełnić żądanie EEF o wprowadzenie do produkcji w europejskich zakładach modeli Chevroleta.
W przyjętym stanowisku EEF nie zaakceptuje kolejnych planów restrukturyzacyjnych, oczekuje zdecydowanych kroków ze strony zarządu GME prowadzących do wzrostu sprzedaży doskonałych jakościowo samochodów Opel/Vauxhall oraz lepszego wykorzystania mocy produkcyjnych. Wskazano, że przykłady firm (Volkswagen i Hyundai), które cały czas rozwijają się, mimo rzeczywiście trudnej sytuacji na europejskim rynku motoryzacyjnym. Równocześnie EEF domaga się zlikwidowania wewnętrznych barier handlowych i otwarcia dla Opla wszystkich globalnych rynków. Okazuje się, że obecnie trzy czwarte z nich jest dla naszej marki niedostępna!
Poleć tego news'a | |
Podziel się z innymi: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|